Szanowni Mieszkańcy,
W związku z wystąpieniem szkód w uprawach spowodowanych deszczem nawalnym, który miał miejsce 12/13 lipca br. informuję, iż tutejszy urząd w terminie:
od 29 lipca 2024 r. do 5 sierpnia 2024 r.
będzie przyjmował wnioski o oszacowanie zakresu i wysokości szkód w uprawach.
Wypełnione wnioski należy składać w Urzędzie Miejskim w Błaszkach (I piętro, pokój nr 20).
Wzór wniosku i załączników dostępny jest na stronie internetowej urzędu w zakładce Mieszkaniec – Rolnictwo – Komunikaty oraz w siedzibie urzędu (I piętro, pokój nr 20).
Wniosek należy wypełnić zgodnie z wnioskiem o przyznanie dopłat bezpośrednich na 2024 r. oraz załączyć jego kopię do wniosku o szacowanie szkód. Jeśli uprawy były ubezpieczone do wniosku należy załączyć również kopię polisy ubezpieczeniowej.
UWAGA ! Przyjmowane będą tylko kompletne wnioski wraz z wymaganymi załącznikami.
Rolnicy, którzy zgłosili szkody (złożyli wniosek w urzędzie) przed wszczęciem niniejszej procedury szacowania strat, nie muszą składać ponownie wniosku.