Zgodnie z art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559, poz. 1005, poz. 1079) Burmistrz Błaszek przedstawia Radzie Miejskiej w Błaszkach Raport o stanie Gminy Błaszki za rok 2021 w terminie do dnia 31 maja 2022 r.
Raport obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w roku poprzednim.
W debacie nad Raportem o stanie Gminy Błaszki za 2021 rok zabierają głos radni oraz mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób, do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Błaszkach.
Zgodnie z ust. 8 art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym „Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia.”
Sesja, na której zostanie przedstawiony Raport o stanie Gminy Błaszki odbędzie się 23 czerwca 2022 roku, w związku z powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 22 czerwca 2022 r. (środa), do godziny 15.30 w pok. 19 (I piętro) Urzędu Miejskiego w Błaszkach przy Pl. Niepodległości 13.
Formularz zgłoszenia do debaty dostępny jest tutaj.
Przewodniczący Rady
Miejskiej w Błaszkach
/-/ Ireneusz Hendrysiak