Dofinansowanie na usuwanie azbestu
Przypominamy, iż nabór wniosków na demontaż i usunięcie wyrobów zawierających azbest z terenu nieruchomości jest prowadzony w trybie ciągłym.
Wzory wniosków oraz załączników można pobrać w tut. urzędzie pokój 20 oraz z linków powyżej. Wniosek obejmować będzie planowane prace z zakresu demontażu, odbioru, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest.
W przypadku ubiegania się o dofinansowanie na demontaż lub odbiór azbestu, który w momencie składania wniosku jest jeszcze na dachu, wnioskodawca ma obowiązek zgłosić planowaną wymianę pokrycia dachowego w Starostwie Powiatowym w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3, 98 – 200 Sieradz. Kserokopia zgłoszenia musi być dołączona do wniosku o dofinansowanie na usunięcie i unieszkodliwianie azbestu składanego w Urzędzie Miejskim w Błaszkach. Szczegółowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Błaszkach, Referat Rolnictwa i Ochrony Środowiska, pokój 20 w godzinach pracy Urzędu oraz pod numerem tel. 43 829 09 46.
Informujemy, że złożenie wniosku nie stanowi zobowiązania mogącego być podstawą do roszczeń. Dofinansowanie nastąpi pod warunkiem przyznania dotacji na to zadanie dla Gminy Błaszki. Dofinansowanie nie obejmuje kosztów związanych z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych.